Pismo na Root.cz - test (Was: Mozilla + nastaveni fontu)

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Březen 11 12:18:24 CET 2002

On 11/03/2002, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> :> Jak jsem psal uz drive (ted jsem to ale zapomnel pripomenout), pro NN4
> :> se defaultne generuje do stranek odkaz na jiny soubor s CSS. Testovaci
> :> stranka je pouze wget titulky s vymenenym CSS, ale clanky jsou uz zase
> :> "postaru". Zmeny se NN4 nejspis nebudou vubec tykat, protoze podle meho
> :> letmeho testovani styly s procentualnim zadanim velikosti pisem
> :> nezvlada.
>
> ale neslo by ten isty styl nastavit aj na uvodnu stranku aj do vnutra ?
>
> pri citani clankov sa mi uz "Kratce" (ako som pisal) zobrazuje v
> citatelnej velkosti ..

Aha, uz chapu, myslel jsem, ze Vam jde o tu testovaci stranku. To, ze
jsou ty styly spatne na normalni titulni strane, je chyba, kterou
opravim.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka