File exists but cannot be stated

Ondøej Macek xmacek na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 11 12:49:33 CET 2002

Dobrý den

Mil jsem podobný problém na ext2, kdy3/4 mi KDE vytvooilo nesmyslni velký
chybový soubor. Vyoešil jsem to takto:

fuchtle:~# cat ./smaz.c
#include <unistd.h>

int main(int argc,char**argv){
  unlink("/home/desperado/.kde2-errors");
  return 0;
}
fuchtle:~# gcc smaz.c
fuchtle:~# ./a.out
fuchtle:~#

domnnívám se, 3/4e to bylo tím, 3/4e poeet bloku, které soubor zabíral se
nevešel do unsigned long.