File exists but cannot be stated

Jarda j_p na centrum.cz
Středa Březen 13 12:46:22 CET 2002

Zdravim,

zkousel jsem sice jenom pythonovsky unlink, ale vypisovalo to permission
denied.
Zda se, ze ty soubory se zkazily pri tvrdem resetu (ktery ale v tu chvili
nemel
alternativu). Hlasek jsem se zbavil pomoci reiserfsck --rebuild-tree, ale o
ty soubory
a mozna i o par dalsich jsem prisel. Muj pocitac ma zjevne problemy s DMA,
ktere
Mandrake na rozdil od RedHata zapnul automaticky. Chystam se upgradovat.

Diky vsem za postrehy.

Jarda Pachola

news:pan.2002.03.11.12.49.33.522070.685 na informatics.muni.cz...