Port 21

B0biN bobal na horry.cz
Pondělí Březen 11 14:54:35 CET 2002

Zdravim, predpokladam, ze pouzivate distribuci RedHat, kde ste nainstaloval
i wu-ftpd, zkuste se podivat do "/etc/xinetd.d/wu-ftpd", jestli je radek
"disable" nastaven na "no". Jestli ze je nastaven na "yes", tak to bude ten
problem. Zmente na "no" a provedte restart "/etc/init.d/xinetd reload"

"Jiri Caha" <xcaha na fi.muni.cz> wrote in message
news:20020311094512.1e595a14.xcaha na fi.muni.cz...
> mam takovy mensi problem, jednou jsem si nastavil ftp-ko. Vse fungovalo
perfektne, az do doby kdy mi najednou zacalo psat:

> [root na thovt]/>proftpd -n
> thovt - Failed binding to 0.0.0.0, port 21: Address already in use
> thovt - Check the ServerType directive to ensure you are configured
correctly.

> Tedy nevite jak zjistit co mi bezi na portu 21?
>
> A jeste jedna mala otazka: nevite zda nebude "vadit" linuxu, kdyz mu ve
woknech zvetsim misto na disku (mam na nem pro mne dulezita data, a nerad
bych zbytecne riskoval)?