Proc apache zmeni hlavicku html stranky?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Březen 11 15:21:30 CET 2002

On 11/03/2002, Sasa Zondecky wrote:

> Vazeni,
> provozuji web pod apachem na Linuxu jiz cca 3 roky.
> Drive jsem mel RH 6.1 a nyni mam RH 7.0 s Apache ver 1.3.14
> Nyni jsem zpozoroval (pro mne podivne) chovani web serveru:
> Html dokumenty jsou generovany ve Windows s "charset=windows-1250" a
> ukladany na sambou sdileny disk na Linux. V hlavicce maji doslova
> toto: <META HTTP-EQUIV="Content-Type" CONTENT="text/html;
> charset=windows-1250">. Jestlize je otevru(at mozillou na Linuxu, ci
> IE5.0 u gejtse) jako soubor z filesystemu je vse O.K.
> [...]

Asi csacek nebo podobny modul pro prekodovani cestiny. Reseni:
pouzivejte misto primeho zapsani znaku paragrafu HTML entitu § (a
nebo ten modul zruste).

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka