Opet dotaz na vyber zakladni desky

Pondělí Březen 11 16:23:47 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 02:33:17AM +0100, Jan Houstek wrote:
> Dobry den.
cau

> Poctive jsem procetl archiv, ale moc moudry z toho nejsem a navic hodne
> informaci uz asi zastaralo, tak si dovoluji zeptat se znovu.
hmm

> Hledam vhodnou zakladni desku pro Athlon XP (cca 1500+) a 266 DDRAM.
> Pozadavky jsou: funkcnost a stabilita pod linuxem (kernel 2.4), USB,
> AGP4x, PCI (ISA nepotrebuji). Zbytecnosti jako integrovanou zvukovou ci
> sitovou kartu taky mit nemusim, ale neni to absolutni kriterium, kdyz to
> pujde vypnout ...
Uspesne otestovane EliteGroup ECS K7S5A/XP 1700+/512DDR k plnej spokojnosti
(na druhom s Duron 900/192SDR), aj onboard sietovka sa sprava v pohode. S
vijou som mal problemy so zvukovkou ktore vyrobca nechcel vyriesit. Pokial to
chces na server tak to ale neva, potom mozes napr. aj MSI alebo Asus, mam
taketo na servroch uz dlhy cas, aj ked SDRAM a nie DDRAM a Duron/Thunderbird a
nie XP. Vsetko bezi 24/7.

Bye,

                        Don't drink and su.