ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 už funguje

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Březen 11 20:16:01 CET 2002

On Mon, 11 Mar 2002 17:49:49 +0000 (UTC), n_petr na seznam.cz wrote:

: Avšak na první pohled a omak je znatelně nižší průtok kbps než ve Windows,
: čím to ? Umí Linux podporovat softwarovou kompresi ISDN ?

Ano, ale je dost malo providerov, ktori to vobec poskytuju.
man ipppd.

Okrem prveho pohladu by boli zaujimave konkretne data - co takto
stiahnut nejaky komprimovany subor a pochvalit sa? Ja rozdiel
nevidim - Elsa Microlink PCI - ale moj provider kompresiu
nepodporuje.

: Existuje taky nějaká utilita pod Linuxem na online slučování a rozpojování
: ISDN kanálů ?

man ibod a k tomu addlink parametre isdnctrl. Mal som to chvilu
rozchodene, ale potom som to zase zahodil, takze konkretnou
konfiguraciou nemozem posluzit.

Vysledok totiz nikdy nie je dvojnasobne rychly, vzdy je tam nejaka
strata a clovek tak nakoniec pretelefonuje viac penazi (snad
s vynimkou situacii "rychlo, nech to stihnem v slabej prevadzke").

: Nemáte někdo nějaké počítadlo, kolik peněz člověk prosurfuje ?

Nepouzivam to, ale man isdnlog, isdnrep, rate-conf.

Zdravi
--
                                      Stano