ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 + ISDN4Linux ?

Patrik Modesto mody na quick.cz
Čtvrtek Březen 14 12:11:55 CET 2002

On Mon, Mar 11, 2002 at 11:20:56PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> To se už někomu z vás povedlo rozjet ten Fritz!X ISDN2 na lines Český Telecom
> spolu s ISDN4Linux ? Já jsem to rozjel pouze s CAPI4Linux a PPPD ?
> Nefungovalo mi ISDN4Linux ani ze SuSE 7.1 ani ze SuSE 7.2 a pak jsem ještě
> něco zkoušel stahovat z internetu, ale bezvýsledně.
Já mám Debian. Nejdřív jsem Fritze rozběhl přes CAPI4linux a tak nechal
asi dva měsíce. Pak ve mě hlodalo pokušení o spojování kanálů a tak jsem
nainstaloval ISDN4Linux. Samo to našlo modem přes CAPI a pak jen upravit
dva konfiguráky a jelo to. Až jsem byl překvapenej.

> - vždy jsem skončil u i4l start v YASTu, pač v tom YASTu jsem neměl ten můj
> ISDN modem na výběr
Suse jsem nikdy nepoužíval, neumím poradit.

Patrik