Zvuk a ECS K7S5A nefunguje - 2 část (do první části se nevešel už var_log_messages, tak je v této druhé části)

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 11 23:08:01 CET 2002

Tak jsem horko těžko skompiloval a snad i úspěšně nainstaloval:

alsa-driver-0.9.0beta12.tar.bz2
alsa-lib-0.9.0beta12.tar.bz2
alsa-oss-0.9.0beta11.tar.bz2
alsa-tools-0.9.0beta12.tar.bz2
alsa-utils-0.9.0beta12.tar.bz2

Jenže mi zvuk prostě nechodí. Hned při startu jádra to napíše, modul failed.

Do přílohy přikládám v bz2 (? kde je prosím chyba ?):

dmesg1 (před kouzlením s insmodem "snd-intel8x0")
dmesg2 (po insmodu "snd-intel8x0")
insmod snd-intel8x0
messages (/var/log/messages)
modules.conf (/etc/)

Jedná se standardně o jméno modulu "snd-intel8x0" nebo "snd-card-intel8x0" ?

Jaký je prosím praktický rozdíl mezi "insmod" a "modprobe" ? A jak naučím
moje jádro automaticky spouštět ten modul při startu, abych nemusel pořád
psát "insmod" ... nedělá to náhodou to modprobe ?

Děkuji, Petr Novák