Re: Win98 nekomunikují s RedHat

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Březen 12 00:28:45 CET 2002

On Mon, 11 Mar 2002, Camel wrote:

> Mám PC s Win98 připojené do sítě přes PC s RedHat7.0 a tyto  spolu
> nekomunikují.Nainstaloval jsem k 98 WinXP, které jsem nastavil úplně stejně
> a bezproblémů všechno jede.Zkoušel jsem přeinstalovat kde co včetně celejch
> 98, ale nic.
> Ping W98---->RH  hází   "vzpršel časový limit žádosti"
> Ping RH----->W98 yase neháže nic, ale po stopnutí napíše odesláno:xx
> přijato:00  ztraceno:xx

Po pokusech o ping (z linuxu), vypise prikaz arp -an MAC adresu sitovky
windowsu?

Pokud spustite na linuxu tcpdump a vedle ping, je patrna aktivita obema
smery (vsemu co tcpdump vypisuje nemusite nutne rozumet, ale lze
identifikovat zdroja a cil kazdeho paketu)?

Funguji pingy mezi jinymi stroji v te siti?

--
JiKos.