ISDN Fritz!X pro SuSE 7.2 + ISDN4Linux ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Březen 11 23:20:56 CET 2002

To se už někomu z vás povedlo rozjet ten Fritz!X ISDN2 na lines Český Telecom
spolu s ISDN4Linux ? Já jsem to rozjel pouze s CAPI4Linux a PPPD ?
Nefungovalo mi ISDN4Linux ani ze SuSE 7.1 ani ze SuSE 7.2 a pak jsem ještě
něco zkoušel stahovat z internetu, ale bezvýsledně.

- vždy jsem skončil u i4l start v YASTu, pač v tom YASTu jsem neměl ten můj
ISDN modem na výběr

Petr Novák

On Mon, Mar 11, 2002 at 06:43:44PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Děkuji mockrát (especially for: "Ivo Panacek"), uľ jsem se konečně
připojil
> z Linuxu :o)))).
Gratuluju!

> Existuje taky nějaká utilita pod Linuxem na online slučování a rozpojování
> ISDN kanálů ?
Pokud se nastaví připojování před ISDN4Linux, tak ano. Ale jeątě jsem to
nezprovoznil. Ve FAQ je to popsané.

> Nemáte někdo nějaké počítadlo, kolik peněz člověk prosurfuje ?
Pokud se nastaví připojování před ISDN4Linux, tak je to isdnlog. Chodí
mi tu doma.

Patrik