RPM openssh-3.1 od redhatu (+IPv6)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 12 12:55:05 CET 2002

Jirka Kosina wrote:
: Pri drivejsim upgradu s pouzitim RPMek od redhatu, kdy jsem ze zrejmych
: duvodu upgradoval na openssh 2.9p2 vsechno probehlo v poradku, a tak jsem
: se nebal dnes postup zopakovat - stahl jsem z redhatich updatu dnes vydane
: openssh 3.1p1 a standardnim zpusobem provedl upgrade.
: Vsechno probehlo skvele az na to, ze stare ssh se odstrelilo, ale nove
: nenastartovalo, takze jsem se musel ke stroji vydat fyzicky, a sshd
: spustit manualne.

	Stalo se mi neco divneho: Po upgradu jsem se na nektere stroje
nemohl pres SSH dostat (vyhodil me TCP wrapper s tim, ze neni povolena
IP adresa 0.0.0.0). Po nejakem zkoumani jsem zjistil, ze tyhle stroje
maji spolecne to, ze je tam nakonfigurovano na eth0 take IPv6.
Jinak jsou to ruzne 7.1 a 7.2.

	Funguje vam posledni OpenSSH i na strojich s IPv6 a netrivialni
konfiguraci v /etc/hosts.{allow,deny} ?

-Y.

\ Death to middle-men that can't do a good job anyway.                     /
/                              (Linus Torvalds about old Linux SCSI layer) \