mapovani zdroju z nekolika samba serveru v win domene

Vlček l.vlcek na noel-plus.cz
Úterý Březen 12 18:11:11 CET 2002

mapovani zdroju z nekolika samba serveru v win domene

hi all,

tak jsem s pomoci vas vsech konecne prolomil pospojeni nekolika
samba serveru do jedne domeny. Chyba byla jako obvykle mezi
klavesnici a zidli.
Narazil jsem ale na jiny problem. Mame nasledujici situaci :

	Win stanice --->   samba srv  --->  samba srv jako PDC

prostredni server ma nastaveno, ze je clenem domeny v PDC, overuje
zde hesla, ....
Po uspesnem prihlaseni se k domene chci pripojit sluzby jednak z
prostredniho samba serveru, jednak z PCD samba serveru (vpravo).
Na Win stanici v sitovem okoli vidim oba servery. Ten "blizzsi" mi dovoli
namapovat nastavene sdileni. Pri pokusu pripojt se kpovolenym sdilenim
krajniho (PDC) serveru mi Win stanice oznami, ze pocitac, nebo
sdilenou polozku nejde najit, bla, bla bla.

Z logovacich hlasek jsem nic poradneho nevycetl, kdsyz jsem se pokusil
zvednou log level (z 1 na 3), tak to vygenerovalo nekolik desitek kB textu.

Je to vlastnost, nebo je zase chyba tam kde obvykle (klavesnice,zidle)?

Děkuji

l.vlcek na noel-plus.cz
Noel-Plus s.r.o.
Dukelska 12
430 04 Chomutov

HadwareAndSoftwareAndSystemAndStupidUserCrash Eliminator