samba - windowsi pristup

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Středa Březen 13 10:21:49 CET 2002

localhost se mi nejevi jako dobre jmeno pro Samba server - vzdyt si na nej ani nepignete (localhost = muj pocitac za kterym sedim), tzn. pingate sam na sebe a ne ne ten server. Takze ani neoverite funkcnost Samba serveru. Zmente jmeno (netvrdim ze to vyresi problem), pak se da zkouset dal
--
Radovan Raszka