tvorba FTP serveru

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 12 19:20:33 CET 2002

David Tok wrote:
:   chtel bych naprogramovat ftp server podporujici virtualhosty (1 IP, vice
: anonymnich serveru), resp.  upravit vsftpd aby tyto virtualhosty
: podporoval. Nikde jsem ale nenasel, jak se da na sereru zjistit, na ktery
: virutal server se chce klient pripojit. Existuje nejaky prikaz,
: kterym se da explicitne vyzadat od klienta nazev serveru ? Nebo neco
: podobneho ? Proste aby mi klient neposilal pouze ze chce komunikovat s tim
: a tim IPckem ale s takovym serverem...

	Tohle protokol FTP neumi. Prave proto nejde delat virtualni FTP
servery na jedne IP adrese. Protokolem FTP se zadna informace o tomto
neprenasi.

	Osobne povazuji rozsireni HTTP pro virtualni hosty na jedne IP
adrese za zhovadilost. Ale kdyz uz je to jednou platne RFC, tak co uz s tim.

-Y.

\ Death to middle-men that can't do a good job anyway.                     /
/                              (Linus Torvalds about old Linux SCSI layer) \