tvorba FTP serveru

David Tok ddt na coolnet.cz
Úterý Březen 12 21:23:11 CET 2002

On Tue, 12 Mar 2002, Jan Kasprzak wrote:

:David Tok wrote:
::   chtel bych naprogramovat ftp server podporujici virtualhosty (1 IP, vice
:: anonymnich serveru), resp.  upravit vsftpd aby tyto virtualhosty
:: podporoval. Nikde jsem ale nenasel, jak se da na sereru zjistit, na ktery
:: virutal server se chce klient pripojit. Existuje nejaky prikaz,
:: kterym se da explicitne vyzadat od klienta nazev serveru ? Nebo neco
:: podobneho ? Proste aby mi klient neposilal pouze ze chce komunikovat s tim
:: a tim IPckem ale s takovym serverem...
:
:	Tohle protokol FTP neumi. Prave proto nejde delat virtualni FTP
:servery na jedne IP adrese. Protokolem FTP se zadna informace o tomto
:neprenasi.

no po precteni (proletnuti) RFC 959 jsem to nikde nenasel a presne tohoto
jsem se obaval.

:	Osobne povazuji rozsireni HTTP pro virtualni hosty na jedne IP
:adrese za zhovadilost. Ale kdyz uz je to jednou platne RFC, tak co uz s tim.

Souhlas, ale dokud nebude IPv6, tak nam ty adresy velmi rychle mizely...
ja mam miniwebservrik a i na na nem je 70 domen, tak si nedokazu
predstavit mit pro kazdou zvlast IP adresu, potazmo cely stroj...

Kazdopadne diky za naplneni nejcernejsich snu ;-))

-- david tok