tvorba FTP serveru

Středa Březen 13 00:49:30 CET 2002

On Tue, Mar 12, 2002 at 09:23:11PM +0100, David Tok wrote:
> On Tue, 12 Mar 2002, Jan Kasprzak wrote:
> :David Tok wrote:
> ::   chtel bych naprogramovat ftp server podporujici virtualhosty (1 IP, vice
> :	Tohle protokol FTP neumi.
> no po precteni (proletnuti) RFC 959 jsem to nikde nenasel a presne tohoto
> jsem se obaval.
No, existuju aj ine rfc a aj veci ktore v rfc nie su a napriek tomu to kopa
clientov a servrov robi :-). Ale virtualne servre ozaj nie.

> :	Osobne povazuji rozsireni HTTP pro virtualni hosty na jedne IP
> :adrese za zhovadilost.
Preco? Musis posielat 20 bajtov navyse?

> Souhlas, ale dokud nebude IPv6, tak nam ty adresy velmi rychle mizely...
> ja mam miniwebservrik a i na na nem je 70 domen, tak si nedokazu
> predstavit mit pro kazdou zvlast IP adresu, potazmo cely stroj...
Predpokladam, ze len potrebujes, aby kazdy vlastnik domeny mal pristup len ku
svojmu, da sa to riesit uplne v pohode aj bez toho.

> Kazdopadne diky za naplneni nejcernejsich snu ;-))
Bububu :-)

> -- david tok
Bye,

            0 and 1. Now what could be so hard about that?