Internet banking u CSOB

HoP hop na unibase.cz
Středa Březen 13 09:32:49 CET 2002

> Ne, umi to i zadavani trvalych prikazu. Mozna i neco vic, to jsem tam
> nezkousel. Oni
> to postupne "zdokonaluji" ;-)

Opravdu mluvime o internetbankingu CSOB? Zrovna ted jsem si to zkousel
znova (jestli tam opravdu neco nepribylo), ale moznost zadani
trvaleho prikazu k uhrade jsem tam fakt nenasel.

Podle meho je to proste jednorazova aplikace, kterou nejaky
student je schopen spichnout za odpoledne a to, ze to
nabizeji gratis na tom nic nemeni (vlastne se musi zaplatit
za ctecku SM karet, ale ja jako prvni z 10 jsem to
dostal taky zadarmo :)

Ale abych jenom nekritizoval, aspon se jedna o cisty
html kod, takze neni problem prace za proxy firewallem,
ktery neumoznuje zadny primy connect ven.

/Honza