Internet banking u CSOB

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Středa Březen 13 13:32:59 CET 2002

> Opravdu mluvime o internetbankingu CSOB? Zrovna ted jsem si to zkousel
> znova (jestli tam opravdu neco nepribylo), ale moznost zadani
> trvaleho prikazu k uhrade jsem tam fakt nenasel.

Pozor, CSOB ma nekolik "vzdalenych bankovnictvi".
Jedno svoje puvodni, zvlastni aplikace na vse, nove Internetove,
tzv. Internet Banking, s chipovou kartou a s omezenymi moznostmi
prez prohlizec (60 Kc/mesic?).

A pak ma Homebanking z puvodni IPB, ten je vskutku paradni.
Ma dve casti - prohlizeni uctu v Inetovem Browseru
a zadavani prikazu zvlastni aplikaci s komlexni obsluhou
uctu klienta (za 120 Kc/mesic).

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz