InterBase a RH 7.1 _ (chyba 104) _.

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Středa Březen 13 15:15:38 CET 2002

On Wed, Mar 13, 2002 at 03:11:29PM +0100, Zdenek Horak wrote:

> vse jsem do hosts.equiv zapsal, ale stale se to chova uplne stejne.
> glibc mam

Připadá mi to, že ta stočtyřka je až následná chyba. Podobný problém
jsem měl, když jsem nejdřív nainstaloval CS, pak ho odinstaloval, ale
zapomněl jsem odstranit příslušný řádek z inetd.conf. SS se pak nemohl
bindnout na port 3050, protože ten už držel inetd. Není to ten případ?
Případně se podívejte, jestli na tom portu už někdo neposlouchá
(netstat -an | grep 3050). Další možný zdroj problémů je chybějící
podpora DES v libc.

                                                       Michal Kubeček