InterBase a RH 7.1 _ (chyba 104) _.

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Středa Březen 13 15:19:03 CET 2002

Michal> Připadá mi to, že ta stočtyřka je až následná chyba. Podobný problém
Michal> jsem měl, když jsem nejdřív nainstaloval CS, pak ho odinstaloval, ale
Michal> zapomněl jsem odstranit příslušný řádek z inetd.conf. SS se pak nemohl
Michal> bindnout na port 3050, protože ten už držel inetd. Není to ten případ?
Michal> Případně se podívejte, jestli na tom portu už někdo neposlouchá
Michal> (netstat -an | grep 3050). Další možný zdroj problémů je chybějící
Michal> podpora DES v libc.

Michal>                                                        Michal Kubeček

Mate pravdu, to jsem udelal, nejprve jsem nainstaloval CS a pote
odinstaloval, mrknu se...