nastavení ve vim podle filetype

Středa Březen 13 17:08:45 CET 2002

    Hezky den

> vim se z nějakého důvodu chová jinak než bych čekal. Očekávám toto: když
> otevřu perlový skript, chci mít formatoptions=ql. Mám nastaveno toto:
>
> xkolaja na helena(pts/3):~$ cat .vim/ftplugin/perl.vim
> setlocal formatoptions=ql
> xkolaja na helena(pts/3):~$
>
> Když ale otevřu perlový skript, mám nastaveno formatoptions=croql :-(
>
> Neví někdo, kde dělám chybu?

    Chyba je v tom, ze vim nejprve nacita tyhlety ftpluginy a az pote
obecne konfiguraky. Nastesti jeste pote cte ftpluginy v adresari
after/ftplugins. Takze reseni je

petr$ mkdir -p ~/.vim/after/ftplugin
petr$ cat >  ~/.vim/after/ftplugin/perl.vim
setlocal formatoptions=ql

    Petr Skovron
    [Dekuji Pavlovi Kankovskemu za zapujceni konta, ze ktereho se da
snadno odpovedet do tehle konference, nikde jinde u nas v praci nic
takoveho podobneho neni]