nastavení ve vim podle filetype

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Březen 13 19:18:44 CET 2002

On Wed, Mar 13, 2002 at 05:08:45PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

>     Chyba je v tom, ze vim nejprve nacita tyhlety ftpluginy a az pote
> obecne konfiguraky. Nastesti jeste pote cte ftpluginy v adresari
> after/ftplugins. Takze reseni je

Děkuju za radu a můžu k tomu dodat jen to, že jsem ale | (trubka :-)).
Říkal jsem si, že je divné, že to není zdokumentované a tak jsem si TFM
R ještě jednou a zjistil jsem, že to tam samozřejmě je napsáno (a
samozřejmě to taky funguje).

>     Petr Skovron
>     [Dekuji Pavlovi Kankovskemu za zapujceni konta, ze ktereho se da
> snadno odpovedet do tehle konference, nikde jinde u nas v praci nic
> takoveho podobneho neni]

To se ta (pseudo)náhodně generovaná signatura poněkud povedla (doufám,
že je to alespoň pravda, ukradl jsem to ze signatury někoho jiného, tak

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I do not steal MS software. It is not worth it."       -- Pavel Kaňkovský