komprimovane knihovny

Středa Březen 13 18:53:26 CET 2002

On Wed, 13 Mar 2002, Daniel Kminek wrote:

> Patral jsem na webu ale marne. Nevite nekdo jestli existuje neco co by mi
> umoznilo pouzivat komprimovane knihovny ? Nejaky Patch pro ld-linux.so.2 ?
> Tedy abych mohl mit glibc.gz a lib*.gz a tak dal...

Ne ze by to neslo, ale tezko by to slo (v userlandu) udelat tak, ze by ani
1. nebylo potreba vyrobit na disku docasny soubor s knihovnou v rozbalenem
tvaru (coz by u obecne pouzivanych knihoven, jako napr. glibc, zcela
popiralo smysl te komprimace), ani 2. nemel kazdy proces v pameti svou
privatni kopii knihovny (coz by znamenalo, ze usporene misto na disku se
rychle vykompenzuje sezranym mistem v pameti (*)).

(*) Tenhle problem ma i inzerovane upx.