k3b na RH 7.1

iko iko na kamarad.cz
Středa Březen 13 09:09:34 CET 2002

zdravim...

pred casom tu bola debata o $SUBJ. dnes som sa k tomu znovu dostal,
potreboval by som to chodive. stiahol som konecne binarky rpm k3b 0.5.1.
pisu na tej stranke ze je to komplikovane na RH 7.1. ked sa snazim to
nainstalovat, tak mi vypise failed depend. na libfam.so.0. pokial viem, fam
v RH 7.1 neni. tak som ho tam dodal z RH 7.2. instalacia prebehla v
poriadku, ale ked to spustim tak mi zas vypise chybu

k3b: relocation error: k3b: undefined symbol:
alternateBackgroundColor__15KGlobalSettings

hm.. skompilovat mi to tiez nejde, chyba co som uz raz pisal, g++ v2.96.
chodi to niekomu v RH 7.1??? ak ano, posle mi binarky, alebo poradi?

diky moc...