Re: Zvuk a ECS K7S5A už funguje

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Březen 13 21:58:18 CET 2002

Musel jsem znovu provést "make all" a "make install" alsadriverů, i když už
snad jednou byla procedúra úspěšně provedena. Nyní ovšem zase chyběl
modversion.h, tak jsem zkusil za -DEXPORT_SYMTAB ještě
doplnit -DMODVERSIONS, i když nemám nejmenší ponětí, co to znamená, ale
pomohlo to.

Pak při "make install" mi to hlásilo chybu, že OSS už je aktivní, tak jsem v
jiném makefilu zakomentoval něco jako na řádce 27, 28, 29 "if defined OSS" a
ono to opět pomohlo. Sice nakonci to zahlásilo ERROR 255 "System.map" not
found - opět jsem na HDD findem z KDE 2.1 nikde nenalezl. Ale to hlavní je,
že alsamixer už funguje, tudíž mi to hraje :o)) !!!

(když jsem viděl ten přehrávač midů, zamáčklo mě to do křesla - to se ve
woknech hned tak nevidí)

Petr Novák