Zvuk a ECS K7S5A už funguje

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Březen 13 22:37:02 CET 2002

On Wed, Mar 13, 2002 at 09:58:18PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Musel jsem znovu provést "make all" a "make install" alsadriverů, i když už
> snad jednou byla procedúra úspěšně provedena. Nyní ovšem zase chyběl
> modversion.h, tak jsem zkusil za -DEXPORT_SYMTAB ještě
> doplnit -DMODVERSIONS, i když nemám nejmenší ponětí, co to znamená, ale
> pomohlo to.
-DMODVERSION - je vec jadra ->
/usr/src/linux/include/linux/module.h
/usr/src/linux/include/linux/modversions.h

Jde o tvorbu modulu do jadra, takze najit a precist prislusnou
literaturu, dokumentaci.

> Pak při "make install" mi to hlásilo chybu, že OSS už je aktivní, tak jsem v
> jiném makefilu zakomentoval něco jako na řádce 27, 28, 29 "if defined OSS" a
> ono to opět pomohlo. Sice nakonci to zahlásilo ERROR 255 "System.map" not
> found - opět jsem na HDD findem z KDE 2.1 nikde nenalezl. Ale to hlavní je,
> že alsamixer už funguje, tudíž mi to hraje :o)) !!!
System.map je soubor, ktery zavisi na verzi jadra - kdyz mate umistene
jadro v /usr/src/linux, tak System.map je v tom adresasi.
Je to export symbolu jadra, pokud to rikam dobre. ;-)

normalne se dava do /boot/System.map

> (když jsem viděl ten přehrávač midů, zamáčklo mě to do křesla - to se ve
> woknech hned tak nevidí)
hmm :o)

skim

  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX