modversions.h - povinné zlo ?

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Středa Březen 13 22:44:21 CET 2002

On Wed, Mar 13, 2002 at 10:06:46PM +0100, n_petr na seznam.cz wrote:
> Kde mám prosím vzít v SuSE 7.2 soubor "modversion.h". Chce ho vložit při
> kompilacích soubor "module.h", jenže jsem ho na HDD nikde nenašel. Mám
> standardní instalaci včetně kancelářského balíku. (Dvakrát mi prošlo přidat
> do makefile -DMODVERSIONS za -DEXPORT_SYMTAB, ale zdá se mi to už moc
> opovážlivé; nešlo by to přeci jen schůdnější cestou ?) ... měl by být někde
> v ~linux/include
>
> A ještě jsem zjistil, že mi chybí soubor "System.map" ... nevíte, co je to
> za soubor a kde ho vzít ? ... měl by být někde v okolí lib/kernel/modules

> [...]

Jak jsem psal v tom minulem mailu, je to zalezitost jadra a tvorby
modulu.
Neco je o tom napsane v knizkach od Wroxu, prelozenych Cpressem do
cestiny. Podle me se to nevyplati kupovat, takze najit neco na netu.
Duvod: Je tam od vseho trosku, ale pro cilene studium nevhodne.
{
	http://www.vltava.cz/Store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00083331&nDepartmentID=170&nLanguageID=169&sCurrencyAbbreviation=CZK&nShopID=1
	http://www.vltava.cz/Store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=K0338&nDepartmentID=170&nLanguageID=169&sCurrencyAbbreviation=CZK&nShopID=1
}
http://www.kernelnewbies.org
http://sourceforge.net/foundry/linuxkernel/
etc.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX