modversions.h - povinné zlo ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Středa Březen 13 22:06:46 CET 2002

Kde mám prosím vzít v SuSE 7.2 soubor "modversion.h". Chce ho vložit při
kompilacích soubor "module.h", jenže jsem ho na HDD nikde nenašel. Mám
standardní instalaci včetně kancelářského balíku. (Dvakrát mi prošlo přidat
do makefile -DMODVERSIONS za -DEXPORT_SYMTAB, ale zdá se mi to už moc
opovážlivé; nešlo by to přeci jen schůdnější cestou ?) ... měl by být někde
v ~linux/include

A ještě jsem zjistil, že mi chybí soubor "System.map" ... nevíte, co je to
za soubor a kde ho vzít ? ... měl by být někde v okolí lib/kernel/modules

***module.h***
#ifdef __GENKSYMS__
#  define _set_ver(sym) sym
#  undef  MODVERSIONS
#  define MODVERSIONS
#else /* ! __GENKSYMS__ */
# if !defined(MODVERSIONS) && defined(EXPORT_SYMTAB)
#   define _set_ver(sym) sym
#   include <linux/modversions.h>
# endif
#endif /* __GENKSYMS__ */