RE: modversions.h - povinné zlo ?

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Březen 14 06:19:45 CET 2002

> Kde mám prosím vzít v SuSE 7.2 soubor "modversion.h". Chce ho vložit při
> kompilacích soubor "module.h", jenže jsem ho na HDD nikde nenašel. Mám
> standardní instalaci včetně kancelářského balíku. (Dvakrát mi prošlo
> přidat
> do makefile -DMODVERSIONS za -DEXPORT_SYMTAB, ale zdá se mi to už moc
> opovážlivé; nešlo by to přeci jen schůdnější cestou ?) ... měl by být
> někde
> v ~linux/include

Sveho casu jsem se potykal se stejnym problemem, kdyz jsem si potreboval
zkompilovat modul ovladace radiokarty. Nezbylo nakonec nic jineho nez
doinstalovat balik se zdrojaky jadra, z /boot k tomu pridat .configure (je
schovan pod nazvem vmlinuz.configure a provest dvojici prikazu make
menuconfig, make dep. Ten prvni je patrne zbytecny, jen poslouzil k nahledu
jak je nakonfigurovano jadro po instalaci a druhy vygeneroval v
/usr/src/~linux sobor modversion.h . Pripominam, ze tento postup plati jen
pro SuSE. Tato distribuce, resp. dokumentace totiz nedoporucuje upravy jadra
neni-li to nutne a z toho duvodu nebyva zdrojak jadra ani instalovan.
Ackoliv jsou upravy  jadra a jeho kompilace v dokumentaci podrobne pospsany,
je BFU od uprav odrazovan, krome toho i tim, ze ztraci 90-ti denni
instalacni podporu.
Pokud ma system za sebou jiz vice jak tri mesice behu a jsou potrebne upravy
na jadre, neni co resit.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz