Re: modversions.h v SuSE - povinné zlo téměř vyřešeno ?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pátek Březen 15 16:45:33 CET 2002

Trošku jsem zabrousil ve vodách internetu a s problémem modversion.h se po
týkají i jinde ve světě. Doporučovali tam udělat již zmíněné "make dep". Mě
to samozřejmě "make dep" nechtělo spustit, tak jsem opět přeinstaloval linux
od nuly a tak mně z toho vylezly konečně v /usr/src/~linux/ tři soubory a to
konkrétně:

.depend
.hdepend
(.kversion)

Který je ten zamaskovaný "modversions.h" ? Typoval bych to na ".hdepend" (má
i o pár set řádků více než ".depend" ... v ".depend" je vypsáno:
init/main.o: init/main.c \ **teď asi 30 řádků** init/version.o:
init/version.c \ **teď asi 5 řádků**). ".kversion" to asi nebude určitě.
Problémem však zůstává, že v ".hdepend" už není obsaženo nic z ".depend";
doufám, že to nevadí! Popřípadě, jak z toho získám ten "modversion.h" ?

Děkuji, Petr Novák