OT: ECS K7S5A a DURON 700

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Čtvrtek Březen 14 09:33:42 CET 2002

MaReK Penguin Olšavský wrote:
>         Dobrý den,
> omlouvám se, že f této konferenci otravuji s takovouto záležitostí. Mám doma
> %subj% a vyskytl se mi zajímavý problém. Po zhruba 2 měsících provozu mi to
> jede,  jako Duron 466 (to znamená, že zběrnice není 100MHz, ale 66MHz).
>     Po vizuální kontrole jsem zjistil, že deska má slabší mechanické
> poškození (je tam škrábanec), ale v místě, kde by neměl vadit, protože je v
> takové té "souvislé měděné ploše" kousek  nad paměťmi. Navíc přesně ve
> stejnou dobu (co systém snížil frequenci) mi "chcípnul" i větrák na
> procesoru, takže jsem kupoval nový.
> [...]

Tohle je stoprocentne vada boardu, jelikoz do nastaveni FSB nema
procesor co mluvit. Osobne me tech 66MHz prekvapuje, mam tutez desku a
vubec jsem netusil, ze nastaveni tak nizkeho FSB je fyzicky mozne. S
propojovanim mustku L1 se vubec neobtezujte, protoze nemaji s frekvenci
FSB nic spolecneho (spoluzodpovidaji za nastaveni multiplikatoru, ale
tahle deska zmenu multiplikatoru nepodporuje).

Zkusil bych spis 1) vymazat jumperem CMOS a 2) stahnout nejnovejsi
oficialni BIOS,
napr. na

http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=27

--