OT: ECS K7S5A a DURON 700

MaReK Penguin Olsavský marek.olsavsky na sostgvb.cz
Čtvrtek Březen 14 12:24:58 CET 2002

----- Original Message -----
From: Jindrich Makovicka <makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Thursday, March 14, 2002 9:33 AM
Subject: Re: OT: ECS K7S5A a DURON 700

> Tohle je stoprocentne vada boardu, jelikoz do nastaveni FSB nema
> procesor co mluvit. Osobne me tech 66MHz prekvapuje, mam tutez desku a
> vubec jsem netusil, ze nastaveni tak nizkeho FSB je fyzicky mozne. S
> propojovanim mustku L1 se vubec neobtezujte, protoze nemaji s frekvenci
> FSB nic spolecneho (spoluzodpovidaji za nastaveni multiplikatoru, ale
> tahle deska zmenu multiplikatoru nepodporuje).
>
> Zkusil bych spis 1) vymazat jumperem CMOS a 2) stahnout nejnovejsi
> oficialni BIOS,
> napr. na

> [...]

To me taky napadlo, ale asi  1.5 mesíce pred tím, nez se mi tato porucha
"vyskytla" jsem updateoval. Kolega mi tvrdí, ze jsem prepsal i boot-BIOS,
takze mi BIOS umoznil nejaký pocet staru se starým nastavením a pak uz jede
jenom s nastavením svým. Nevím, ale tech 33% výkonu mi docela chybí.

MaReK "Penguin" Olsavský
Private www: http://mujweb.cz/www/orsm
Private mail: marek.olsavsky na seznam.cz
BlueTree www: http://bluetree.hyperlink.cz
BlueTree mail: bluetree na seznam.cz