InterBase a RH 7.1 _ (chyba 104) _.

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Čtvrtek Březen 14 10:47:32 CET 2002

On Wed, Mar 13, 2002 at 03:54:48PM +0100, Zdenek Horak wrote:

> Pardon, ale netusim, co je podpora DES.

DES je starší algoritmus, který se používal (a stále ještě používá) pro
šifrování hesel. V současnosti je častější použití např. MD5. Kvůli
jakýmsi právním problémům se v některých verzích glibc podpora DES
distribuuje zvlášť a pokud pro hesla používáte MD5, tak DES vůbec
nepotřebujete. Ale knihovna libgds potřebuje DES v každém případě.

> Michal> Není port 3050 zakázaný třeba firewallem?
> Neni, ale i kdyby byl, tak by se stejne IB nastartoval nebo ne?

Ne nutně. Pokud jsem to správně pochopil, problém je v tom, že ibmgr
se se serverem po nastartování pokouší komunikovat a pokud se mu to
nepodaří, usoudí, že server nenastartoval.