InterBase a RH 7.1 _ (chyba 104) _.

Zdenek Horak zhorak_konference na seznam.cz
Čtvrtek Březen 14 11:57:24 CET 2002

Michal> On Wed, Mar 13, 2002 at 03:54:48PM +0100, Zdenek Horak wrote:

> [...]

Michal> DES je starší algoritmus, který se používal (a stále ještě používá) pro
Michal> šifrování hesel. V současnosti je častější použití např. MD5. Kvůli
Michal> jakýmsi právním problémům se v některých verzích glibc podpora DES
Michal> distribuuje zvlášť a pokud pro hesla používáte MD5, tak DES vůbec
Michal> nepotřebujete. Ale knihovna libgds potřebuje DES v každém případě.

Michal> Ne nutně. Pokud jsem to správně pochopil, problém je v tom, že ibmgr
Michal> se se serverem po nastartování pokouší komunikovat a pokud se mu to
Michal> nepodaří, usoudí, že server nenastartoval.

Michal> Dalším častým problémem jsou ncurses. Nástroje jako isql potřebují
Michal> verzi 4 (aspoň u InterBase 6.0.1, u FireBirda myslím ne) a v novějších
Michal> distribucích je verze 5. Ale to by neovlivnilo nastartování serveru.

Michal>                                                       Michal Kubeček

Rozhodl jsem se, ze holt presedlam na RH 7.2, netusite ci nemate
zkusenosti, zda-li pak budou take problemy nebo uz by vse melo behat
perfektne? Nezkousel jste?

Diky