InterBase a RH 7.1 _ (chyba 104) _.

Michal Kubecek mike na oksoftware.cz
Čtvrtek Březen 14 12:18:48 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 11:57:24AM +0100, Zdenek Horak wrote:

> Rozhodl jsem se, ze holt presedlam na RH 7.2, netusite ci nemate
> zkusenosti, zda-li pak budou take problemy nebo uz by vse melo behat
> perfektne? Nezkousel jste?

Nezkoušel, mám zásadní filosofické výhrady proti používání Redhatu
na server (to NENÍ pokus o vyvolání flamewar, to je čistě moje osobní
preference). Ale nemyslím si, že by tady měl pomoci upgrade distribuce.
Spíš to opravdu bude nějaká chyba v konfiguraci.

Zkusím shrnout svůj obvyklý postup po instalaci (pro SS):

  založit uživatele interbase a skupinu interbase
  chown -R interbase.interbase /opt/interbase
  spustit pomocí    su interbase -c '/opt/interbase/bin/ibmgr -start -forever'
  zkontrolovat, jestli běží např.   ps auxwww | grep ib        (*)
  pomocí gsec změnit heslo uživatele sysdba
  přidat řádek s výše zmíněným příkazem do startovacích skriptů

(*) měl by běžet jeden ibguard a několik (typicky asi pět) instancí ibserver

                                                       Michal Kubeček