Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Březen 14 14:30:35 CET 2002

Dobrý den,

na adresách

http://www.janik.cz/uohs1.gif (~350 kB)
http://www.janik.cz/uohs2.gif (~250 kB)

je první a druhá strana sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže,
který se na můj podnět zabýval podezřením z porušení zákona číslo 143/2001
Sb. o ochraně hospodářské soutěže.

Jak to tedy dopadlo? Já bych to asi shrnul do následujícího citátu z tohoto
dopisu: "V rámci šetření bylo zjištěno, že tato společnost [Microsoft
s.r.o.]  nelicencuje ani neprodává žádné softwarové produkty společnosti
Microsoft zákazníkům v České republice".

Názor si můžete udělat sami stejně jako jsem si jej již udělal já.
--
Pavel Janík

Indent to show the logical structure of a program.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)