Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Čtvrtek Březen 14 15:18:25 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 02:30:35PM +0100, Pavel Janík wrote:
> Dobrý den,
cau

> Jak to tedy dopadlo? Já bych to asi shrnul do následujícího citátu z tohoto
> dopisu: "V rámci šetření bylo zjištěno, že tato společnost [Microsoft
> s.r.o.]  nelicencuje ani neprodává žádné softwarové produkty společnosti
> Microsoft zákazníkům v České republice".
Hmm a cakal si nieco ine? M$ s.r.o. samozrejme ziadny soft nepredava.

> Názor si můžete udělat sami stejně jako jsem si jej již udělal já.
To, ze ludia su na M$ zavisli nemoze vyriesit urad hospodarskej sutaze. To
musia vyriesit inteligentne zakony ohladne copyrightu a softwarovych patentov
(nastastie v cz/sk to az take hrozne nie je), a hlavne uzivatelia sami. Ked
chcu zostat zavisli, ich chyba. Tak im treba, nech si trpia.

> Pavel Janík
Bye,

      ...and that is how we know the Earth to be banana-shaped.