Paleni Debianu SID z image

Petr Kucera xkucera na informatics.muni.cz
Čtvrtek Březen 14 16:21:54 CET 2002

Dobry den,

	prosim Vas, ja jsem si stahl z ftp.debian.cz image k vypaleni $SUBJ.
Vse bylo OK, az na 5. image (sid-i386-5.raw). Kdyz jsem jej vypalil, tak CD bylo
necitelne. Zkusil jsem to tedy znova na prepisovatelne CD a vysledek byl stejny.
Zkusil jsem tedy namontovat ten image jako loop a vse se tvarilo, ze je OK. Tak
jsem zkusil pomoci diffu zkomparovat soubor, ktery jsem stahl z ftp.debian.cz a
soubor, ze ktereho jsem palil (fyzicky byl na jinem PC, tak jsem jej zkopiroval
zpet). diff mi nezahlasil zadnou odlisnost. Pro jistotu jsem to zkusil jeste
jednou. Ani potom nic nezahlasil.

	Kde je tedy chyba. Z tohoto image se palio stejne jako z ostatnich.

	Dekuji za odpovedi.

		S pozdravem Petr Kucera.