Sdìlení Úøadu pro ochranu hospodáøské soutì¾e

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Březen 14 17:59:06 CET 2002

Karel Zak wrote:

>  IMHO zajimave... chapu-li to dobre tak protoze v CR Microsoft nic
>  neprodava tak zisk za prodany software v CR ani nedani, ale ty
>  penize primo odchazi nekam do zahranici ke skutecnemu prodejci a
>  pro CR tak zustava jen clo?

Ani to clo, protoze na SW clo neni, pouze na nosice (CDs, etc).
Jedine co tu imho zustane mimo cla z CDs je DPH 5% ze zisku prodejce.
Tzn. je-li na W98 vejvar 500,- Kc, tak statu zustane (teoreticky) 25Kc.

Navic se tim importem snizuje HDP :-(

IMHO Lokalizace se dela v CR (M$ s.r.o - pokud mam spravne informace),
tudiz je to cesky produkt (minimalne cast produktu).
Tato prace se jednorazove vyveze do te spravne zeme, kde se vyrobi
CDcka a sup sem s tim zpatky za patricne $$$.

Btw. pred 5ti lety jsem se bavil s borcem z M$ CR, mimo jine
i o penezich a malem jsem padnul na prdel ....
(radovy programator - "lokalizator")

Roman DAVID