Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Březen 14 16:32:03 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 02:30:35PM +0100, Pavel Janík wrote:

 Zdar,

> na adresách
>
> http://www.janik.cz/uohs1.gif (~350 kB)
> http://www.janik.cz/uohs2.gif (~250 kB)

 myslim, ze pro uplnost jsi tam mel dat i kopii toho na co ten urad
 reaguje (tedy tvuj podnet). Takto je to jen odpoved bez otazky :-)

> Jak to tedy dopadlo? Já bych to asi shrnul do následujícího citátu z tohoto
> dopisu: "V rámci šetření bylo zjištěno, že tato společnost [Microsoft
> s.r.o.]  nelicencuje ani neprodává žádné softwarové produkty společnosti
> Microsoft zákazníkům v České republice".

 Ano. A nemyslim, ze by byl duvod jen licencni ale i ciste penezni.
 Ekonomove tomu rikaji "uspora z velkovyroby" a politici centralizace:-)

 IMHO zajimave... chapu-li to dobre tak protoze v CR Microsoft nic
 neprodava tak zisk za prodany software v CR ani nedani, ale ty
 penize primo odchazi nekam do zahranici ke skutecnemu prodejci a
 pro CR tak zustava jen clo?

 Jo Bill neni zadny De-Bill.

        Karel

--