Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Březen 14 21:10:03 CET 2002

   From: Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz>
   Date: Thu, 14 Mar 2002 16:32:03 +0100

Ahoj,

   >  myslim, ze pro uplnost jsi tam mel dat i kopii toho na co ten urad
   >  reaguje (tedy tvuj podnet). Takto je to jen odpoved bez otazky :-)

to by nebyl správný úřad kdyby moji otázku nezopakoval hned v prvním
odstavci...

Ale proč jsem se jich ptal: čtu MF Dnes. V jednom čísle byla reklama na
notebook jedné značky od jedné firmy. Pro mne to sice byla naprosto
nezajímavá konfigurace, ale protože se o notebooky dlouhodobě zajímám, tak
jsem si celý inzerát přečetl. Narazil jsem tam na větu "Notebook XYZ je
možné zakoupit pouze s operačním systémem XY." Inu vzal jsem telefon
a začal telefonovat. Na centrálu firmy XYZ, do firmy XY, na ministerstvo
průmyslu a obchodu a na onen úřad. Prostě jsem jenom šel za tím, abych se
dozvěděl, proč je vlastně prodej jednoho krámu podmiňován prodejem krámu
druhého. No a jejich odpověď jsi už četl.
--
Pavel Janík

/* These are the most dangerous and useful defines. They do printk() during
 * the interrupt processing routine(s), so if you manage to get "flooded" by
 * irq's, start thinking about the "Power off/on" button... */
                  -- 2.2.16 drivers/sbus/char/aurora.h