Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

Čtvrtek Březen 14 22:24:25 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 09:10:03PM +0100, Pavel Janík wrote:
> Ahoj,
cau

> Ale proč jsem se jich ptal: čtu MF Dnes.
[cut]
> Narazil jsem tam na větu "Notebook XYZ je možné zakoupit pouze s operačním
> systémem XY."
No ked je to uvedene TAKTO tak je to vec vyrobcu notebooku XYZ. Nebodaj sa
budes este stazovat, keby si isty model mobilu mohol kupit len v kombinacii s
jednym operatorom? Keby tak velka firma ponukala VSETKY noutbuky, to by bolo
ine, to by davalo vacsi zmysel sa stazovat. Ale pri jednom modeli?

> Pavel Janík
Bye,

               Dudes! May the Open Source be with you.