Totalni zamrznut SUSE 7.3 cz

PERPETUM info na perpetum.cz
Čtvrtek Březen 14 23:25:26 CET 2002

Stala se mi divna vec. V klidu jsem prohlizel nejake stranky (na
localhostu, spusteny Apache) v Mozille 0.99, krome Mozilly pustena jen
editor Quadra a kompletne mi zamrznul pocitac ala' Windows. Jedine co
slo byl pohyb kurzoru mysi, jinak neslo okna ani konzole prepinat,
dokonce nesel treba ani Caps Lock. Nefungovalo ani Ctrl-Alt-Del nebo
Ctrl-Alt-Esc a musel jsem cely pocitac natvrdo zresetovat!

Ptam se jako zacatecnik - napada vas cim to muze byt zpusobene? Zatim
jsem to na Linuxu nezazil, i kdyz zatim jsem na nem nedelal vice nez par
desitek hodin. A druha otazka - z winu jsem zvykly ze se vetsinou trocju
poskodi filesystem a musi se pustit Scandisk nebo Norton. Je neco
takoveho potrebne i pro Linux a jak se to dela?

Diky za info.
    Petr