Re: Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Pátek Březen 15 00:21:37 CET 2002

Pekny den ;o)

> Ano, ale pouze v pripade, ze konecny uzivatel neni platce DPH.
> U platcu DPH je to tak, jak jsem to vyse popsal.

Tesne vedla! DPH je o tom, ze je to dan postupne "nabalovana" na cenu
a zaplati ju konecny spotrebitel z celej sumy!
Ale ak nieco skonci u platcu DPH stat z toho nema absolutne nic!
Akurat by sa to malo prejavit v prevadzkovej rezii a teda v cene produktu,
ktory dotycny platca produkuje a malo by to teda nejak zlomkovo
zvysyt cenu produktu a tu by sa mala prejavit znova DPH zaplatena
konecnym spotrebitelom ;o).
Pokial som platcom DPH tak je cele DPH len posuvanim penazi, ktore
sa ma v konecnom dosledku netykaju ;o)

Vlado
----
Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, Liptovsky Mikulas, Slovakia
phone: +421/44/5526153, fax: +421/44/5621454
mobil: +421/905/642799