Re: Filtrovani odchozi posty

V S vaclavST na seznam.cz
Pátek Březen 15 07:52:06 CET 2002

Dne 14. březen 2002, <linux na linux.cz> napsal:

> A co kdyz nekdo kdo chce mail odeslat okamzite proste zmeni priponu
> vlozeneho souboru, zazipuje, zararuje....
>
> MZ
> --

Zdravím
to je problem, ale mozna jsem se spatne vyjadril:
Mame pevne pripojeni s rychlosti xx.
Behem pracovni doby je tato linka prevazne zatizena (casto i
pretizena)postou + internet
zjistili jsme ze zamestnanci posilaji hodne mailu (MPG,AVI) a i
hromadne, cimz uplne zahlti linku.
Z tohoto hlediska bychom potrebovali nejak zajistit (bohuzel nevime
jak) aby tyto maily odchazely az po pracovni dobe.
Bud filtrovat celou postu a velke maily odesilat az odpoledne, ale
pak tady byla dobra pripominka ohledne dulezitosti.
Jak ovsem tuto dulezitost nastavit?
pro kazdeho zvlast? (moc zamestnancu)
pro vybrane, zbytek natvrdo omezit?
nebo filtrovat dle pripony ? (vetsina uzivatelu nepouziva zip na
postu)
Jsem z toho ukolu mimo, prosim poradte.
Budu rad za vsechny pripominky ci nakopnuti spravnym smerem...

S pozdravem
Vaclav Steffek

Budte GEnius. Mejte vsech pet pohromade. http://www.genius.cz