Filtrovani odchozi posty

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Pátek Březen 15 09:19:45 CET 2002

V S wrote:

> Zdravím
> to je problem, ale mozna jsem se spatne vyjadril:
> Mame pevne pripojeni s rychlosti xx.
> Behem pracovni doby je tato linka prevazne zatizena (casto i
> pretizena)postou + internet
> zjistili jsme ze zamestnanci posilaji hodne mailu (MPG,AVI) a i
> hromadne, cimz uplne zahlti linku.
> Z tohoto hlediska bychom potrebovali nejak zajistit (bohuzel nevime
> jak) aby tyto maily odchazely az po pracovni dobe.
> Bud filtrovat celou postu a velke maily odesilat az odpoledne, ale
> pak tady byla dobra pripominka ohledne dulezitosti.
> [...]

Zdravim. Ja bych zkusil kaskadu z MTA. Odesilane maily napred dorazi na
"vnitrni mailer", ktery je vytridi. Takto vytridene maily pak pujdou na
"uzlovy mailer", ktery je preposle smerem k providerovi. Nejvetsim oriskem
je ono trideni, ale tady si napred budete muset sestavit "vstupni podminky"
a to co mozna nejjednoznacneji.

Hezky den
--
Michal Vymazal