Totalni zamrznut SUSE 7.3 cz

Petr Kania kania na suse.cz
Pátek Březen 15 08:26:22 CET 2002

PERPETUM ve svém dopise z Thu 14.Mar v 23:25 uvedl(a):

> Ptam se jako zacatecnik - napada vas cim to muze byt zpusobene?
Pokud neni mozne problem rekonstruovat, tak se to velice spatne hleda,
zkuste vysledovat nejakou kauzalitu:-)

> Zatim jsem to na Linuxu nezazil, i kdyz zatim jsem na nem nedelal vice nez par
> desitek hodin. A druha otazka - z winu jsem zvykly ze se vetsinou trocju
> poskodi filesystem a musi se pustit Scandisk nebo Norton.
Ano, je - ale nemusite to pouzivat, protoze se tyto kroky provadi automaticky.
Obecne: pri startu systemu si Linux poznamena, ze ma provest kontrolu souborovych
systemu a kdyz radne ukoncujete praci s pocitacem, tak si poznamena, ze je vse
v poradku. Pri dalsim startu se do tohoto souboru podiva a zjisti, ze je vse
OK a neprovadi kontrolu integrity (vetsinou, protoze po urcitem poctu radnych
startu systemu ji stejne provede:-). Kdyz resetujete, zustane tam poznamka, aby
zkontroloval diskove oddily. Pri startu systemu si pak muzete vsimnout ze
systemovych hlaseni, ze to provadi (hlavne pokud nepouzivate zurnalove souborove
systemy:-)

--
S pozdravem,
Petr Kania