Filtrovani odchozi posty

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Pátek Březen 15 09:14:59 CET 2002

V Čt 14 bře 2002, V S napsal:
>  Bylo by jeste reseni filtrovat postu dle pripony ( napr. MPG, AVI,
> MPEG) a odesilat po urcite hodine ? a kdyz ano tak prosim jak na to?
A co kdyz nekdo kdo chce mail odeslat okamzite proste zmeni priponu
vlozeneho souboru, zazipuje, zararuje....

Me by toto tema zajimalo, nebot uzivatele jsou znacne nedisciplinovani.
Chtel bych plosne zakazat nektere prilohy dokumentu (ave, mp3, mpeg....)
Uzke skupine useru (reditele, JA, kamaradi, atd..) to muze zustat
povolene...
Pokud mohu hodnotit nase uzivatele, tak maloktery umi soubor zapakovat.
P.V.

MZ
--
~