Sd?lení Ú?adu pro ochranu hospodá?skésout??e

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Březen 15 09:34:26 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 06:09:01PM +0100, David Sebik wrote:
> [...]

 Na zisku prodejce neni nic spatneho.

> Ne, to DPH si stát vezme úplně ze všeho, nikoliv jen ze zisku prodejce.

 Cekal jsem, ze za soft nejake clo bude. Takto je to celkem sila.
 Neslo mi o DPH, ale o to, ze jako pravnicka osoba by M$ mela nechat
 na nasem uzemi cca 34% zisku zde vytvoreneho (nebo kolik to je ted).
 Jsem si jist tim, ze ac se cela Win v CR nedelaji tak se do nich
 pridava i dost prace pochazejici z CR a zisk za tuto praci bych
 predpokladal, ze zustane v CR. Pochybuji, ze Win by se tak pekne
 prodavala pokud by nebyla pocestena... Celkem by mne zajimalo jakou
 formou (ucetne) se prevadi "pocesteni" nekam do zahranici. Obecne
 by asi bylo zajimave nahlednout do ucetniho vztahu ceske pobocky a
 "hlavniho stanu". Nechapu proc zde neni clo, takto z toho ma CR
 kulove -- ze se vubec nekdo ma chut zabyvat BSA.... nakonec prostredky
 police vynalozene na chytani piratu jsou mozna vetsi nez kolik z
 prodeje softu ma stat.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>